Z okazji świąt Auto-Master sprawił sobie prezent pod postacią KTS 560. Jest to tester diagnostyczny najnowszej generacji firmy Bosch - podobnie jak jego poprzednicy, wyposażony w interfejs PassThru. Razem z Bosch ESI [tronic] 2.0 - sprawdzonym oprogramowaniem diagnostycznym Bosch do konserwacji i napraw z wszechstronnym pokryciem pojazdu - testery diagnostyczne KTS są wszechstronne i idealnie nadają się do testowania diagnostycznego wielu marek.
Nowe moduły diagnostyczne KTS 560 bazują na aplikacji Bosch ESI[tronic] 2.0. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do reprogramowania według Euro 5/6.
Cechy szczególne:
- Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS (począwszy od wersji update 2016/2)
- Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
- USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
- Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
- Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
- Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
- Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet
DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie
- Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji
Spełnia wymagania dla diagnozy OE
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
- Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
- Ochrona przed brudem i wodą IP53
- Udoskonalona technika pomiarowa:
KTS 560
- Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz